Vlaardingen in beweging
Zuidbuurt 89, 3132 KA Vlaardingen, 010 435 2534

Diensten

Diensten en activiteiten; dat is de basis waarop stichting Vlaardingen in Beweging (VIB) draait. Middels onze diensten en activiteiten willen wij jong en oud in beweging zetten. Wij werken voor gemeenten, onderwijs, kinderopvang, sportverenigingen, bedrijven, particulieren, zorginstanties, welzijnsinstanties en alle overige organisaties of individuen die graag een beroep op ons willen doen. Als het om sporten of bewegen gaat, bent u bij VIB aan het juiste adres!

Waarvoor kunt u dan precies bij ons terecht? Of u nu beleidsmedewerker, schooldocent, voorzitter vereniging of directeur van een bedrijf bent, wat kan VIB voor u betekenen? Geef in het menu aan bij wat voor type organisatie u behoort, dan vindt u een overzicht van de diensten die wij voor u kunnen betekenen. Zoekt u een specifieke dienst of activiteiten, dan kunt u ook via de zoek optie rechtsboven aan de pagina zoeken binnen onze website.

Mocht u uw wens niet in ons vaste aanbod kunnen vinden? Geen nood, want wij staan altijd open voor nieuwe ideeën en activiteiten! In overleg met u kunnen wij aan uw wensen tegemoet komen door een dienst of activiteit op maat samen te stellen