Vlaardingen in beweging
Zuidbuurt 89, 3132 KA Vlaardingen, 010 435 2534

Diensten »  Gymles

Laat de gymles doorgaan!
Bewegen is belangrijk! Het is goed voor onze gezondheid en door de sociale contacten leuk om te doen. Op school geven we de kinderen lessen bewegingsonderwijs (gymles) en zijn er verenigingen die sportclinics verzorgen. Om te ontdekken welke mogelijkheden er allemaal zijn om te sporten/bewegen leren we ze de basisbeginselen van veel sport- en spelactiviteiten. ViB wil de uitval van de gymles op school voorkomen.

Wat houdt deze dienst in?
Wij dragen zorg voor een tijdelijke vakleerkracht bij uitval als gevolg van blessure, zwangerschap, tijdelijk of onbetaald verlof of BAPO-dagen. Van een dag tot een schooljaar! ViB heeft gediplomeerde en ervaren vakleerkrachten bewegingsonderwijs in dienst en buurtsportcoaches die gecertificeerd zijn om sportlessen te verzorgen. Voor onze contractpartners is dit tegen een gereduceerd tarief: neem contact op met info@stichtingvib.nl of bel 010-4352534 om de gymles door te laten gaan en/of meer informatie over deze dienst.

Scholen die al gebruik maken van deze dienst zijn:
- Albeda Startcollege (Middelbaar beroepsonderwijs)
- Avonturijn
- CBS het Visnet
- De Globe
- IKC Ambacht
- IKC VanKampen
- KBS de Hoeksteen
- Lentiz Geuzencollege (Voortgezet onderwijs)
- OKC Prinses Christinaschool (Maassluis)
- SBO Kameleon
- Vlaardingse dagschool Erasmus