Onze partners over ons

Logo SV CWO

"Verbinding leggen met de wijk"

"We leggen als sportvereniging heel graag de verbinding met de wijken om ons heen. ViB is hier vanaf het eerste jaar bij betrokken en biedt ons kennis van de doelgroep en de partners in de wijk. Maar ook advies en ondersteuning bij de uitvoering van onze activiteiten. Daar zijn wij heel erg blij mee. We zijn er uiteraard trots op dat we het kantoor van ViB mogen huisvesten in onze accommodatie. Dit leidt tot multifunctioneel gebruik van ons gebouw en een mooie versteviging van onze samenwerking met ViB".
Sjaak van der Kroon
Bestuurslid sv CWO

Logo Stichting Aanzet

"Samen zorgen voor een gezonde en actieve doelgroep"

"Dit begon bij het opstellen van de subsidieaanvraag. Toen deze gehonoreerd werd, zijn we samen aan de planning en uitvoering begonnen. Waar Stichting AanZet de verbinding met de doelgroep tot stand brengt, zorgt ViB voor de sportieve inbreng tijdens de activiteiten. Een mooie samenwerking waarbij onze organisaties vanuit de eigen expertise samen zorgen voor een gezonde en actieve doelgroep".

Nawal Al-Baz
Coördinator Stichting AanZet

Logo avonturijn

"Basisschool Avonturijn is al sinds de oprichting partner van ViB"

"Basisschool Avonturijn is al sinds de oprichting partner van ViB. Dit partnership uit zich in de inzet van een buurtsportcoach tijdens het bewegingsonderwijs. Maar het gaat nog veel verder. Jaarlijks doen we met veel plezier mee aan de vele verschillende schoolsporttoernooien. Hierop bereiden we ons voor tijdens de gymlessen van de buurtsportcoach. Ook helpt de buurtsportcoach ons jaarlijks de Koningsspelen tot een succes te maken door een diversiteit aan sportaanbieders te verbinden aan onze sportdag".

Carla Kortleven
Groepsleerkracht Avonturijn

Vlaardingen in Beweging heeft de ambitie om de kracht van sport in Vlaardingen optimaal te benutten. Dit kunnen we niet alleen. Daarvoor moeten én willen we samenwerken om alle inwoners van Vlaardingen te bereiken. Onze samenwerkingspartners zijn per wijk en doelgroep verschillend. Onderstaand sommen we onze partners, waarmee wij graag samenwerken, met een link naar hun eigen websites op.

Is uw vereniging, school, stichting of instelling wel lid, maar staat u er nog niet bij? Neemt u dan contact op met Vlaardingen in Beweging via 010-31 32 778.

Hoofdpartners / Sponsors